cv-anita

Anita van den Heuvel
Woonplaats: Heeswijk-Dinther
Geb. Datum: 28-09-1965

Bijzonderheden:

  • kan zeer goed zelfstandig functioneren
  • zeer goede organisatorische-, communicatieve-, en sociale vaardigheden
  • zeer klantvriendelijke en klantgerichte instelling en werkwijze
  • talen: Nederlands, Engels en Papiamento goed, Duits redelijk
  • rijbewijs B
  • voorkeur voor laagdrempelige, informele, maar toch no-nonsense professionele werksfeer met gezonde teamgeest
  • flexibel
Vakgebied Management ondersteuning
Andere vakgebieden Inkoop; Orderverwerking; Administratie; Databasebeheer; Project Management; Website-/webshop beheer.
Relevante werkervaring Ruim 30 jaar
Karakter Flexibel Gedreven Efficient Zelfstandig Teamspeler
Automatiseringskennis MS Office, Axapta, Exact, Grote Beer software en Baan (Triton), Navision, Planon, USD, Heat, Peoplesoft, etc.
Talen Nederlands en Engels uitstekend.
Duits en Papiamento goed.
Functioneringsniveau MBO+ – HBO
Ervaring met o.a. Administratie (debiteuren en crediteuren)
Boeken van reizen
Herinrichten secretariaat
Hr gerelateerde taken
Leiding geven secretariaat
Notuleren
Opzetten administratieve organisatie
Opzetten archief
Organiseren evenementen

Werkervaring:

Periode Maart 2013 – heden
Bedrijf Loonbedrijf voor glastuinbouw
Taken Calculaties, offertes, boekhouding, planning, personeel, secretariaat, website en alle overige administratieve taken.
Software Exact (Globe), Uniwin en MS Office.
Periode Januari 2005 – heden
Bedrijf nvt
Taken Hobby: opzetten, vullen en onderhouden van websites en webshops. Wedstrijdsecretariaat manege.
Dit alles voor familie/vrienden/bekenden.
Periode December 2009 – januari 2011
Bedrijf ICT bedrijf
Taken 1e lijns ICT servicedesk medewerker: beoordelen van meldingen van klanten. Meldingen komen binnen per telefoon, mail en via call-systeem. Zoveel mogelijk calls zelf afhandelen en de overige calls doorzetten naar de juiste oplosgroepen (2e of 3e-lijns)
Reden beëind. Massa ontslag wegens slechte economische prestaties bedrijf.
Periode februari 2004 – juli 2009 (freelance)
Bedrijf Freelance bij diverse bedrijven (o.a. Heijmans, Heras, Atos Origin, Movares)
Taken (directie)secretaresse, project ondersteuning en – administratie, administratie medewerkster, planner, inkoop, verkoop binnendienst, database beheer, CMDB, configuratiebeheer, personeelsregistratie.
Reden beëind. Crisis. Moeilijk opdrachten binnen te halen.
Periode Werkgever
jan ‘03 – aug ‘03 Heras Security Systems bv Projectadministratie en Afdelings secretariaat
jul ‘01 – jan ‘03 Yceland IT Distribution Verkoop binnendienst, intranet, administratie, logistiek
sep ‘97 – jun-‘01 Koninklijke IBC bv Secretaresse Directeur ICT
mei ‘96 – mei ‘97 Sinus NV Aruba Directie secretaresse/administratief medewerkster
mei ‘93 – mei ‘96 Gebr. Vullings Bedrijfswagens bv Directie secretaresse, ondersteuning verkoop
okt ‘92 – mei ‘93 Gebr. Vullings Opel bv Magazijn-/werkplaatsadministratie, Receptie
nov ‘90 – sep ‘92 Gebr. Vullings Bedrijfswagens bv Directie secretaresse, ondersteuning verkoop
mrt ‘90 – nov ‘90 ABN-AMRO Kas-/Baliemedewerkster
jan ‘90 – feb ‘90 Bouwbedrijf van Breemaat Secretaresse / receptioniste / telefoniste/adm.medewerkster
jul ‘89 – dec ‘89 Woningbouwvereniging Best Receptie, secretaresse, telefoon, administratief medewerkster
mrt ‘84 – sep ‘85 Stadhuis Nijmegen Afd. secretaresse, adm. Medewerkster.
Opleiding
1977 – 1981 Jacob Roeland Lyceum Boxtel – Gymnasium Alpha

Evt. referenties op verzoek

Hobby’s:
Buitenleven, zelf klussen